Divízia Quick-Step očarená cyklistikou od roku 1999

Divízia Quick-Step má vášeň pre vysoko kvalitné podlahy… a cyklistiku. 20 rokov sme aktívne sponzorovali profesionálny cyklistický tím, ktorý vyprodukoval niekoľko generácií šampiónov v cyklistike.

História veľkosti

„Milostný vzťah“ medzi značkou Quick-Step a cyklistikou sa začal v roku 1999, kedy divízia podlá UNILIN Group začala svoje sponzorstvo cyklistickému tímu Mapei-Quick-Step. Odvtedy mnohí cyklistickí nadšenci automaticky spájajú značku s tímom, ktorý v rôznych formách počas dlhých rokov nesie jej meno: Mapei-Quick-Step, Quick-Step Davitamon, Quick-Step Innergetic, omega Pharma-Quick-Step, Etixx-Quick-Step a nedávno Quick-Step Floors.

Šírenie medzinárodného povedomia

Sponzorská zmluva sa obnovuje každé dva roky. Prečo? Pretože výrazne prispieva k cieľom spoločnosti: zvyšuje povedomie o značke na medzinárodnej úrovni a podporuje kvalitnú reputáciu značky Quick-Step. 

#DesignedToPerform

23 rokov je dlhá doba, ale má to zmysel, ak sa pozriete na to, čo my a celý tím reprezentujeme. Máme spoločnú filozofiu: pôsobivý dizajn. Jazdci a tím stále posúvajú svoje limity, trénujú v lepších podmienkach, zlepšujú sa a posilňujú. To je to, čo nás spája, snaha posúvať hranice, čo je tiež v DNA rodiny Quick-Step.

Vzájomne výhodné partnerstvo

Cyklistický tím aj značka podláh majú spoločné kľúčové ciele: inováciu, dizajn a kvalitu Spolu Quick-Step a jej talentovaný tím napísali a aj naďalej budú písať niektoré z najväčších príbehov cyklistickej histórie. V krátkosti: toto vzájomne výhodné partnerstvo sa ukázalo byť jedným z najmocnejších spojení vo svete profesionálnej cyklistiky.

 


Prispievame k medzinárodnému povedomiu o značke

Pre spoločnosť Quick-Step zohráva zmluva o sponzorstve dôležitú úlohu pri dosahovaní jedného z jej hlavných cieľov: ďalej zvyšovať povedomie o značke na celom svete a posilňovať dobrú povesť značky Quick-Step v oblasti kvality.

Objavte naše kvalitné výrobky:

Sledujte tím on-line

www.deceuninck-quickstep.com